COMUNICAT AMB MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

Catalunya, 8 de març de 2019

Des de l’Associació Blockchain Catalunya ens sumem i donem suport a les reivindicacions de la Vaga Feminista convocada per avui 8 de març.

Pensem que cal treballar a diari per igualtat efectiva entre dones i homes a tots els àmbits. Aquesta responsabilitat no és només de les dones. És una responsabilitat compartida que interpel.la dones, homes, societat, organitzacions, públiques i privades, i l’administració pública. Els sectors tecnològics en general, i el sector Blockchain en particular, pateixen d’un considerable biaix de gènere. És una actitud naïf voler liderar la transformació tecnològica de la societat a partir de la visió i el disseny de només la meitat de la mateixa.

Tenim una oportunitat com a organització i com a país per a liderar, amb el feminisme com a bandera, la transformació cap a una societat justa i igualitària.

Aquesta transformació es pot portar a terme des de l’àmbit teòric o des d’un àmbit pràctic i d’acció. Des de l’Associació ens comprometem a engegar iniciatives en ambdós àmbits, específiques i mesurables, per fer del sector Blockchain a Catalunya un veritable exemple de diversitat i equitat.